La temporada 2018 arrenca per a Amàlia Vinyes

Text i foto Fotoesport

Després de l’obligada aturada hivernal, la pilot andorrana Amàlia Vinyes torna aquest cap de setmana a la competició per disputar la Pujada a Alcover, a la província de Tarragona, primera prova del Campionat de Catalunya de Muntanya, que es disputarà el 25 de febrer. La pretemporada ha servit perquè Amàlia reforci la seva preparació física, donant per superats els problemes d’esquena que el 2017 li van impedir participar en algunes proves.

Més de dos mesos després d’haver disputat l’última cursa del 2017, els 500 km d’Alcanyís a Motorland Aragó, Amàlia utilitzarà de nou el SEAT Leon Cup Racer. L’assistència tècnica anirà a càrrec de l’equip Baporo, com de costum, garantint així a la pilot patrocinada per SEAT Europ-Auto, Rebeld i Verisure les millors prestacions. A Alcover, Vinyes podrà enfrontar-se als millors pilots de Catalunya i podrà començar a calibrar les seves forces de cara a una temporada 2018 en la qual encara no ha definit quins seran els seus plans al 100%.

Per Amàlia, la disputa d’aquesta prova d’Alcover suposa reforçar la seva presència en proves de Muntanya, en què ja va debutar l’any 2017 a Ordino-Arcalís al Trofeu Joan Vinyes, precisament en una cita que va servir com a homenatge al seu pare. “Estic molt il·lusionada per començar la temporada 2018, ja tenia moltes ganes de pujar al cotxe i començar a córrer“, assenyala la pilot de SEAT abans de marxar cap a Tarragona. “A Alcover, em retrobaré amb el Leon Cup Racer, de nou amb l’estructura de Baporo, així que vull començar a recobrar sensacions com més aviat millor per a un any que es presenta molt il·lusionant”.

Respecte a l’any que comença ara, Amàlia es mostra cauta sobre el programa a realitzar en la temporada 2018. “De moment no sé en quin campionat participarem, però el que m’agradaria és poder tenir continuïtat i lluitar pel certamen fins al final, quelcom que ens va faltar en el 2017. Durant les pròximes setmanes segurament prendré la decisió sobre el programa d’aquest any”.

TOTES LES NOTÍCIES