L’Ajuntament de la Seu d’Urgell ha elaborat un díptic que recull tots els perfils municipals a les xarxes socials (Instagram i Facebook) per tal que tota la ciutadania els conegui i, així, poder seguir tota la informació que generen les diferents àrees del Consistori. El regidor de Comunicació de l’Ajuntament de la Seu, Jordi Mas, destaca que amb aquesta iniciativa “per una banda, s’endreça i es millora la coordinació entre els diferents perfils de les diferents àrees de l’Ajuntament i, per una altra, s’aprofundeix en la transparència, coneixement i comunicació entre els usuaris i els diferents perfils més específics de l’Ajuntament”.
Aquest díptic, que s’està repartint aquests dies per les bústies de totes les llars de la Seu, Castellciutat i barris del municipi, i quedarà penjat al web municipal, pretén ser una eina útil perquè la ciutadania tingui un accés fàcil als diferents perfils municipals.
D’altra banda, tècnics i tècniques municipals han rebut una formació actualitzada sobre comunicació de les seves activitats a través de les xarxes socials. Aquestes sessions formatives han anat a càrrec de la formadora en xarxes socials i community manager, Ester Barqué.
Des de l’Àrea de Comunicació de l’Ajuntament de la Seu es tornaran a organitzar més formacions adaptades a les necessitats de cada àrea municipal.
Canal de WhatsApp: 644 75 06 79
Cal recordar que el passat mes de març, l’Ajuntament de la Seu d’Urgell va posar en marxa un canal de WhatsApp amb una doble finalitat: comunicar les incidències que hi hagi al municipi i facilitar a la ciutadania l’accés a continguts pràctics sobre serveis i tràmits municipals, preguntes a l’equip de govern, així com poder comunicar al propi Ajuntament.
Des del Consistori urgellenc es fa una crida perquè tothom es faci seva aquesta eina i la vulgui utilitzar.