La digitalització i els viatgers de negoci europeus

Landing airplane. Landscape with white passenger airplane is flying in the blue sky with pink clouds at sunset. Travel background. Passenger airliner. Business trip. Commercial aircraft. Private jet

Els viatges per feina són cada vegada més digitals. Des de l’organització del viatge fins a la qualificació de l’experiència es fa, en gran mesura, a través del telèfon mòbil o de tecnologia disponible.

De fet, un 60% dels viatgers europeus freqüents comparteixen les seves vivències durant el viatge a través de les xarxes socials.

Aquestes dades s’han obtingut a través del Primer Estudi sobre les Preferències del Viatger Freqüent elaborat per Wanup, amb el suport sectorial de l’Institut Tecnològic Hoteler (ITH), els resultats han estat presentats a Fitur. En aquesta línia, l’estudi també revela que el 71,8% dels viatgers de negocis europeus afirmen deixar comentaris o valoracions de la seva estada a través del mòbil després del seu viatge.

Els viatgers de negocis prefereixen mantenir una comunicació directa amb l’hotel, sense intermediaris. De fet, un 44,5% afirma que usen una app o eina chatbot o de missatgeria instantània. A l’hora de posar-se en contacte amb la recepció, l’email és l’opció preferida (38,9%), seguit de les trucades (34,3%) i el xat (22,5%).

També cal destacar que el 70,6% dels viatgers freqüents europeus estaria disposat a compartir els seus hàbits a canvi d’aconseguir serveis personalitzats a través de notificacions pel mòbil. Xifra que augmenta en el cas dels italians i els espanyols que serien en un 78,8%, i un 78,4%, respectivament, els que estarien més disposats a fer-los.

En aquest sentit, si atenem a la diferència entre el comportament dels millennials i la generació X, els millennials estan més disposats a compartir els seus hàbits de consum, 74,2% vs 67,1% respectivament. Seguint amb aquesta comparació, l’estudi també revela que l’ús del mòbil durant el viatge, en general, està més arrelat entre els millennials, ja sigui per utilitzar apps que els ajudin a organitzar el seu viatge com per reservar transport o comunicar-se amb l’hotel

TOTES LES NOTÍCIES