La campanya Comprar a la Massana té premi dóna a conèixer els guanyadors

“Per Nadal, comprar a la Massana torna a tenir premi”. Aquest és l’eslògan de la campanya comercial de promoció i fidelització dels clients, que han tirat endavant el Comú de la Massana, amb la col•laboració d’Acelma (Associació de Comerciants i Empresaris de la Massana) entre l’1 de desembre i el 5 de gener.

Aquest matí s’ha fet el sorteig, del qual han sortit els 283 guanyadors. “Cal remarcar la gran implicació dels comerciants, gràcies als quals l’acció comercial ha estat tot un èxit. Tot i l’actual context econòmic, han participat més que mai, aportant els premis, 50 més que en la passada edició”, explica el conseller de Turisme, Comerç i Dinamització, Sergi Balielles.

Els guanyadors s’han emportat una gran varietat de premis: vals de compra, estades de cap de setmana, sopars, vals per llogar material d’esquí, productes alimentaris, etc. En total s’havien repartit 35.000 butlletes, de les quals hi ha hagut un retorn aproximat d’un 35%.

El Comú de la Massana organitza durant l’any diverses accions comercials de dinamització, amb la col•laboració dels empresaris, amb l’objectiu de fomentar la presència i la imatge dels comerços locals.

(Foto: Comú de la Massana)

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *