La campanya ‘Cometoandorra.ru’ es viralitza de la mà del grup ¡HOLA!

cometoandorraQuan es compleix un any, dia per dia de l’arribada de la model russa Dasha Kapustina al Principat, l’editora internacional del grup HOLA!, Isabelle de Courson, ha comunicat als responsables de la campanya de ‘cometoandorra.ru’, que el reportatge publicat en l’edició espanyola a principis d’any, serà reproduït íntegrament en les edicions internacionals del grup i traduït al francès, turc, búlgar i indonesi a més a més de les publicacions ja aparegudes en castellà, rus i anglès.

“Ara sí que hem donat literalment la volta al món. Aquesta és una gran notícia per Andorra.” ha declarat l’empresària Stephanie Steinbrecht-Aleix.

La promotora creu que han estat 3 els factors que han incidit directament en la viralització de la campanya editorial per part del grup HOLA! i que ha culminat en la publicació del reportatge en 12 de les seves 31 edicions internacionals, com és la rellevància i actualitat de la parella de Fernando Alonso, la qualitat del reportatge i el fet d’haver cedit tot el material.

Proper concurs sobre Andorra a hola.com

A més a més de l’acord assolit, també s’han establert les bases per a un concurs online a través de hola.com que compta amb 8.650.000 visites al mes i de hellomagazine.com (325.000 visites/mes), que pròximament es donarà a conèixer.

“La repercussió internacional assolida és formidable per a una campanya que va començar amb la compra del web cometoandorra.ru per 9.95$ el 27 de novembre del 2012.” segons recorda Steinbrecht-Aleix.

Una campanya internacional per valor del 0,003% del pressupost d’Andorra Turisme

Per Steinbrecht-Aleix la valoració de la campanya que s’ha dut a terme amb un pressupost reduit a raó de 500€/mes per empresa col•laboradora “ha superat totes les nostres expectatives en termes de marca i de posicionament Premium amb l’aliança de partners estratègics com són el grup HOLA amb 20 milions de lectors, The Luxury Channel, el pioner digital en editorials de luxe, i FITUR per haver aconseguit ser l’única notícia que feia referència a Andorra en l’edició 2013”.

Nova campanya Premium a la vista

Si bé Steinbrecht-Aleix encara no es vol pronunciar sobre com serà la propera campanya, ha declarat que ” estem valorant crear un esdeveniment a finals de la temporada d’esquí i ampliar el reportatge a més punts de la geografia d’Andorra a la primavera. Ara tot just encetarem una fase de prospecció de noves empreses que vulguin adherir-s’hi i a banda dels Partners Premium, també volem oferir altres vies de col•laboració més assequibles per empreses petites que vulguin promocionar els seus serveis a través del web i les xarxes socials que són l’objectiu a augmentar de cara aquest 2014″.

Text i foto: Cometoandorra

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *