
L’esquiadora del Principat, Jordina Caminal, va notar molèsties al seu genoll dret just després de la cursa de descens dels passats Campionats del Món de Saalbach, disputada el 8 de febrer. L’andorrana va provar de fer una aturada i, després, provar novament en competició a Sarntal (Itàlia), durant les Copes d’Europa de supergegant d’aquesta setmana. Les molèsties, però van continuar i, finalment, ha pres la decisió d’operar-se, donar per finalitzada la temporada i així estar preparada per a iniciar el més aviat possible la recuperació.
L’operació de la lesió del menisc extern del seu genoll dret tindrà lloc el pròxim dimecres, al matí, i a partir d’aquell moment començarà el procés per a estar en condicions d’entrenar durant la pretemporada.
“M’he trencat el menisc extern del genoll dret, aquests dos dies a Sarntal he provat d’esquiar, però m’ha fet mal, no estava amb confiança i amb l’equip hem decidit parar la temporada aquí, curar-me en salut i operar ara per a atacar bé la pretemporada que ve en plena forma”, ha manifestat l’andorrana, que es mostra tranquil·la i confiada.