
L’Associació Marc GG, d’ajuda mútua per una pèrdua, organitza un any més la seva Marxa Popular que recorrerà els carrers d’Escaldes-Engordany i Andorra la Vella. Això serà el diumenge, dia 26 de maig. La marxa arriba, enguany, a la seva 10a edició ja totalment consolidada. Amb uns 3,5 quilòmetres de recorregut és apte per a tothom, té per objectiu ser un punt de trobada i ser una jornada per a recordar aquells que ja no hi són. D’aquí el lema de la marxa, “Correm per ells”.
Amb un preu de 10 euros es posaran a la venda les inscripcions que inclouen la samarreta i una bossa de regal i alguna sorpresa més per a celebrar el 10è aniversari. Es podran adquirir el divendres 24 i el dissabte 25 de maig, a l’illa Carlemany i, també, a la sortida el mateix diumenge. Com a novetat d’aquest any, també es pot fer la inscripció al BIZUM de l’associació (codi 09562) indicant el nom de qui s’inscriu i es podrà recollir tot el pack al centre comercial. També es pot fer un BIZUM com a donatiu Fila 0 si no s’hi pot participar.
Tot el que es recapti servirà per a continuar la tasca social que fa l’Associació Marc GG i que es focalitza en diferents accions per a acompanyar a les persones que estan passant un dol com els grups de suport o altres activitats com conferències i tallers.
A més tothom que assisteixi a la marxa, podrà participar de la rifa que es farà a l’arribada i podrà guanyar magnífics regals aportats pels diversos patrocinadors.