L’equip nacional de tècnica ha tornat a les curses i ho ha fet a Val Senales (Itàlia), amb un primer gegant FIS. L’esquiadora andorrana, Íria Medina, ha acabat en la 32a posició després d’una primera mànega en què se situava 33a i una segona en la qual finalitzava 35a de mànega per a situar-se, finalment, 32a amb +6.13 respecte a la vencedora, la noruega Madeleine Sylvester-Davik, que s’ha imposat amb 2.06.66.
Carla Mijares, que havia fet el 29è temps a la primera mànega, no ha pogut completar la segona, mentre que Clàudia Garcia feia “out” i no acabava la primera mànega. Demà dimecres, nou gegant FIS a Val Senales. Després, l’equip competirà el dijous i el divendres a Pampeago (Itàlia), amb dos eslàloms FIS.
Josh Alayrach, entrenador: “No acabem de treure el nivell dels entrenaments, fa dies que intentem treure aquesta garra i confiança en cursa, però no ho aconseguim de moment. Es tracta de confiar i seguir lluitant, perquè al final acabarà sortint”.