Fitbit desapareix de les botigues d’Apple

fitbit

Apple s’està preparant per irrompre en els mercats amb el seu rellotge intel·ligent. Les últimes informacions apunten cap a principis de 2015 -entre el 14 de febrer i el 21 de març- amb un preu de 350 dòlars en les gammes baixes i de 450 a les altes.

La veritat és que on millor es comença a veure la importància que té per Apple aquest producte és en les seves pròpies botigues, tant virtuals com físiques. Així, els dispositius “disponibles” de Fitbit ja estan desapareixent d’aquests llocs. Cal recordar que Apple ven productes de tercers sempre que aquests no entrin en competició amb els propis.

D’aquesta manera, de forma escalonada les wearables de Fitbit quedaran obsoletes a les botigues quan s’acabi l’estoc. Recordem que no és el primer cas en què Apple aparta una signatura “amiga” amb l’adquisició de nous productes. Va succeir el mateix quan la companyia compro la signatura d’altaveus i auriculars Beats, en detriment de Bose.

Tot això passa just quan Fitbit havia anunciat l’aparició en un futur pròxim de Sorgeix, el seu súper rellotge intel·ligent.

En resum observem com aquest sector s’està posant cada vegada més bel·ligerant. Samsung, Apple, Fitbit entre d’altres lluiten per un mercat del qual els usuaris amb prou feines han fet esforços per posicionar-se.

Per Tecnonews / AMIC – Redacció

TOTES LES NOTÍCIES