Facebook, la xarxa social preferida pels emprenedors

Les  xarxes socials s’han convertit en una eina imprescindible perquè els emprenedors donin a conèixer el seu negoci i aconsegueixin clients. De fet, segons un estudi de Spaces, la nova oferta internacional d’espais de treball que promou una comunitat dinàmica per a emprenedors i empreses, el 56,2% dels espanyols pensa que són una eina indispensable per promoure la seva idea de negoci. Només el 3,6% dels espanyols creu que no són necessàries, mentre que el 40,1% restant creu que són importants, tot i que pensa que hi ha altres eines més necessàries.

De l’ampli espectre de xarxes socials a disposició de l’emprenedor, la majoria aposta per Facebook com a altaveu per al seu negoci, per sobre de la resta. Per a més de la meitat dels espanyols (55,1%), la xarxa social de Mark Zuckerberg és la seva millor aliada. La segona xarxa social en la qual més confien els emprenedors espanyols és LinkedIn (26,2%), ja que els ofereix la possibilitat de contactar amb altres professionals. Per contra, les menys importants per als emprenedors espanyols són Twitter (9,8%) i Instagram (8,9%).

Com comenta Philippe Jiménez, Country Manager de Spaces a Espanya: “Les noves tecnologies i serveis com les xarxes socials faciliten molt als emprenedors la capacitat d’arribar al seu públic de forma més directa. A més, aquestes eines fomenten l’esperit de comunitat al voltant de la marca i el contacte amb altres professionals capaços d’il·luminar el nostre camí, dos aspectes bàsics a l’hora de tenir èxit en l’aventura de l’emprenedoria”.

Spaces oferirà en els propers mesos àrees de treball dinàmiques, amb bany propi a Espanya. En concret, s’obriran dos espais a Madrid (Madrid Río i Atocha) i un a Barcelona (Districte 22 @), introduint una cultura que va més enllà de la logística de negoci per construir una comunitat de persones amb interessos comuns i d’esperit emprenedor.

 Per Tecnonews / AMIC

TOTES LES NOTÍCIES