Els establiments lauredians sortejaran vals de compra de 3.000 euros a la campanya ‘Gasta’t la pasta’

L’Associació de comerciants i empresaris lauredians (ACEL) ha posat en marxa una nova campanya per ‘fidelitzar els clients habituals i atraure’n de nous’, segons ha explicat la seva portaveu, Amparo Rivero. La seixantena d’establiments que hi participen oferiran als seus usuaris butlletes per participar en el sorteig de vals de compra per valor de 3.000 euros que hauran de gastar en aquests comerços. Sota el nom de Gasta’t la pasta, la campanya s’engegarà aquest dijous, 5 d’abril, i s’allargarà fins al 30 de maig. D’altra banda, per Sant Jordi, els comerciants també posaran en marxa una campanya en la qual participaran els escolars de la parròquia.

Els comerciants i empresaris de Sant Julià volen ‘aportar un gra de sorra a la dinamització de la parròquia’, com ha reconegut la portaveu de l’ACEL, Amparo Rivero. Per fer-ho, aquest dimarts han presentat les dues primeres campanyes que posaran en marxa, una sota el títol Gasta’t la pasta i l’altra amb motiu de la diada de Sant Jordi.

La primera consisteix en l’entrega de butlletes als clients habituals dels establiments en les seves visites per poder participar en el sorteig de vals de compra per valor de 3.000 euros a gastar en la seixantena de comerços i empreses adherides. Aquesta s’engega aquest dijous, 5 d’abril, i es durà a terme fins al 30 de maig. El dia 1 de juny tindrà lloc el sorteig i el dia 2 hi haurà un espectacle al carrer a càrrec de la Companyia és Grata, que coincidirà amb un altre esdeveniment que es farà a la parròquia, ha indicat Ribero. Els guanyadors tindran dos mesos per gastar els vals.

‘Es tracta de la continuació de la campanya que vam fer per Nadal amb el sorteig de dos cotxes’, ha explicat la portaveu de l’ACEL. L’associació repartirà butlletes entre els associats perquè aquests les puguin donar als seus clients ‘cada establiment sota el seu criteri’, ha matisat Ribero, ja que la diversitat de comerços i empreses fa difícil establir una despesa mínima, ha exposat.

Segons ha afirmat Amparo Rivero, inicialment es reparteixen 50 butlletes per establiment, tot i que es poden ampliar, i esperen arribar a sortejar uns 5.000 vals de compra.

D’altra banda, per Sant Jordi, els nens i nenes de les escoles de la parròquia s’encarregaran de confeccionar cartells i manualitats relacionats amb la diada que, posteriorment, els comerciants exposaran als seus aparadors. Així, els comerços es convertiran en ‘una gran galeria on tothom podrà passar a veure les seves obres’, ha conclòs Rivero. Aquesta campanya es durà a terme del 19 al 25 d’abril.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *