
Abans de les xarxes socials, els dissenyadors i marques de moda depenien de les desfilades de moda i les publicacions en revistes per a donar-se a conèixer. Ara, les xarxes socials els permeten arribar a un públic molt més ampli. Els dissenyadors i marques poden publicar fotos i vídeos dels seus productes i col·leccions, connectar-se directament amb la seva audiència i obtenir retroalimentació en temps real.
Les xarxes socials han fomentat la creativitat en la moda
Amb les xarxes socials, qualsevol persona amb una idea creativa pot compartir la seva visió amb el món. Això ha portat a una major diversitat i originalitat en la moda, amb persones creant estils únics i innovadors.
Les xarxes socials han transformat el món del màrqueting
Abans, els anuncis de moda estaven limitats a les revistes i tanques publicitàries. Ara, les xarxes socials ofereixen un espai publicitari molt més ampli i accessible. Les campanyes de moda poden arribar directament al seu públic objectiu a través de publicacions patrocinades i col·laboracions amb influèncers.
Les xarxes socials han canviat la forma en què comprem
Les marques poden vendre els seus productes directament a través de les xarxes socials, i les persones poden descobrir nous productes a través dels influencers i la publicitat en Internet. Les xarxes socials també han creat una cultura de compres en línia, amb opcions de compra cada vegada més fàcils i segures.
Les xarxes socials han fomentat la inclusió en la moda
Les persones de diferents orígens, talles i estils poden compartir els seus looks i ser reconegudes pel seu estil. I les marques poden aprofitar les xarxes socials per a mostrar el seu compromís amb la inclusió i la diversitat, i respondre a les demandes dels seus clients.
El fenomen de «l’influencer màrqueting”
Els influencers tenen un gran poder d’influència sobre la seva audiència, i les marques han començat a utilitzar-los per a promocionar els productes.
L’auge de la moda sostenible
Cada vegada més persones estan interessades en la sostenibilitat i l’ètica de la moda, i les xarxes socials han difós el missatge. Les marques, per la seva part, estan començant a oferir opcions més sostenibles.
Per estasdemoda.com