El Govern defensa el cost zero d’adaptació i utilització del motor de reserves d’Hotelbeds

El Govern ha defensat l’adjudicació del motor de reserves de la campanya turística d’hivern a l’empresa Hotelbeds, i l’adaptació i utilització del motor de reserves de l’empresa per al desenvolupament de les promocions. Així ho ha posat de relleu en la resposta publicada aquest dimarts al Butlletí del Consell General a una pregunta del grup parlamentari socialdemòcrata, en la que es qüestionava la contractació d’Hotelopia per a realitzar reserves on-line. Els socialdemòcrates volien saber el cost d’adaptació de la pàgina d’Hotelopia al web de la campanya, a més dels termes de l’acord assolit amb aquesta empresa.

El Govern, en la seva resposta, destaca que l’acord d’Andorra Turisme per la campanya Just Married no és amb l’empresa espanyola Hotelopia sinó amb l’andorrana Hotelbeds. L’Executiu afegeix que aquesta empresa ja tenia contracte amb 186 establiments del Principat a l’inici de la campanya, però que igualment es va preveure que tots aquells hotels que hi volguessin participar, ho podrien fer signant un contracte amb Hotelbeds.

Pel que fa al preu d’adaptació de la plataforma de reserves al web de la campanya, el Govern ha manifestat que no ha tingut cap cost ni per Andorra Turisme ni pels establiments del país, de la mateixa manera que tampoc ha tingut cap cost la utilització de la plataforma durant la campanya. La resposta publicada aquest dimarts afegeix que l’empresa rebia una comissió del 15% sobre el preu de venda al públic per la venda de l’allotjament. Per la comercialització dels paquets d’hotel més forfet, Hotelbeds utilitzava els preus nets que ja tenia pactats amb l’hotel corresponent.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *