El creixement de Whatsapp en quatre anys

Costa pensar en un producte tan massiu com Whatsapp. La xarxa social de missatgeria instantània, que supera Youtube, WeChat o Instagram en nombre d’usuaris, només té un rival més fort: Facebook. Si tenim en compte que les dues, les primeres en aquest rànquing pertanyen a la mateixa empresa, al mateix home, queda clar que la informació d’avui en dia passa per unes mateixes mans. A això cal afegir que la sisena xarxa social amb més usuaris, Instagram també pertany a Mark Zuckerberg.

Però tornem als números. El passat mes de juliol Whatsapp arribava a la xifra de 1.300 milions d’usuaris mensuals únics. En aquest moment s’enviaven una mitjana de 55.000 milions de missatges diaris. Uns pocs mesos després les xifres aconseguides per aquesta plataforma han superat totes les expectatives. Existeixen actualment 1.500 milions d’usuaris de WhatsApp que envien una mitjana de 60.000 milions de missatges diaris.

Quan al febrer de 2014 Facebook va adquirir l’aplicació de missatgeria instantània pel valor de 19.000 milions de dòlars, lluny quedaven aquestes xifres d’usuaris. En aquell temps WhatsApp comptava amb 450 milions d’usuaris actius i 315 milions d’usuaris diaris. Sembla obvi que Zuckerberg ha rendibilitzat la seva aposta.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *