eComm360 crea un sistema de microdonacions online per Oxfam Intermón

ecomerceLa companyia eComm360, que basa el seu model de negoci en el desenvolupament de solucions integrals per al comerç electrònic, ha creat un sistema de microdonacions per a l’organització Oxfam Intermón. D’aquesta manera, la plataforma permet tant a empreses com a consumidors recolzar les causes solidàries de l’entitat en les seves compres en línia.

eComm360 ha volgut participar en una causa solidària a través de la seva tecnologia per fomentar el suport a països en vies de desenvolupament econòmic i social. La seva iniciativa resulta d’allò més efectiva pel que fa a mètode de donació ja que augmenta el nombre de possibilitats d’aconseguir aportacions gràcies al micropagament. La companyia apunta que és més fàcil aconseguir 1.000 aportacions d’1 euro que 1 de 1.000 euros i que, a més, beneficia el màrqueting dels ecommerce en temes de conversió.

Es tracta d’un sistema de donació senzill i segur en el qual l’usuari podrà aportar una petita donació per Oxfam Intermón en el moment en què realitza les seves compres habituals per Internet a aquelles botigues que col·laboren amb la iniciativa, identificades amb el segell “e-solidari”. En el moment en què es finalitza una comanda i abans de realitzar el pagament , hi haurà la opció de donar una petita quantitat que es destinarà íntegrament als projectes d’Oxfam Intermón. El sistema de microdonacions ha estat dissenyat per a comerços electrònics desenvolupats amb Prestashop, la plataforma líder a Espanya en creació de botigues online. Comerços com Fnac, Condis o Tradeinn ja s’han sumat al projecte solidari.

L’objectiu de eComm360 és poder integrar en el major nombre possible de botigues en línia el sistema de micropagaments a través del mòdul ‘e-solidari’ i col·laborar en totes aquelles accions de responsabilitat social possibles per ajudar en les causes i aconseguir grans avenços.

Per Tecnonews / ACPG – Redacció

TOTES LES NOTÍCIES