Dior i Chanel: avanç del maquillatge Primavera/Estiu 2018

Encara que l’estiu ha trigat molt a anar-se’n o la tardor molt a arribar, les marques cosmètiques ja han presentat les seves apostes per a la temporada que ve. Sempre hi ha temps d’apuntar-nos a les tendències, però si les anem descobrint amb previsió, podrem gaudir-ne més i valorar si ens interessen o no i com les adaptarem. Per això, volem pujar-li la temperatura a la tardor amb aquesta entrada d’avanç de temporada Primavera/Estiu 2018.

La naturalitat de Dior
El passat 29 de setembre, Dior va presentar al museu Rodin de París, la col·lecció Prêt-à-Porter Primavera-Estiu 2018, de la directora creativa Maria Grazia Chiuri.

Peter Philips, director de la Creació i la Imatge del Maquillatge Dior, ha dissenyat un maquillatge fresc, modern i natural, centrat en la mirada. “Volia, en particular, accentuar els ulls amb un gest de complicitat a l’espontaneïtat i aconseguint el mateix efecte que el d’una noia jove que es maquilla a si mateixa” ha assenyalat Philips. Aquesta aposta casa perfectament amb la bellesa lluminosa de la col·lecció de Chiuri, que ret un homenatge a Niki de Saint Phalle, molt propera a la Maison Dior durant els 60′-70 ‘.

La pell s’ha treballat amb la base Diorskin Forever & Ever Wear Primer, el nou fons de maquillatge Diorskin Forever Undercover (molt natural). Les imperfeccions s’han esborrat amb els tocs del corrector Diorskin Undercover Concealer, mentre que el Diorskin Forever & Ever Control Loose Powder proporciona un efecte molt mat a la cara.

Per als ulls, Philips dissenya un “Doll Eyes” sense efecte retro, amb unes pestanyes molt carregades, fins i tot enganxades, que volen reflectir “quan una noia jove es maquilla sola i ràpid”. El resultat s’aconsegueix per la combinació del Diorshow Maximizer 3D i el to negre de Diorshow Pump ‘n’ Volume. A més, el costat juvenil s’ha accentuat, a l’interior de la parpella inferior, amb una línia Diorshow Khol Black 099 i combinant Diorshow Bold Brow i Diorshow Brow Styler per subratllar les celles. Els llavis s’han preparat amb Dior Addict Lip Sugar Scrub i realçats amb els 4 tons de Dior Addict Lip Glow.

Per a la presentació de la col·lecció, s’ha apostat per una manicura natural, mentre que els looks, realitzats per Guido Palau, mantenen el cabell solt i ondulat amb lleugers recollits. A continuació, vam compartir una galeria fotogràfica del maquillatge Dior de la desfilada.

La mirada blava de Chanel
Uns dies després de la desfilada de Dior, va arribar el de Chanel. El Gran Palais de París va ser l’escenari escollit per la Maison per presentar, el passat 3 d’octubre, la col·lecció Prêt à Porter de la temporada Primavera/Estiu 2018. Els dissenys de Karl Lagerfeld s’inspiren en la frescor de l’aigua, com a font de vida, a través de botes, barrets, bosses i guants de teixit impermeable, en combinació amb l’icònic tweed de Chanel. Les tonalitats blaves tenen un gran protagonisme en aquesta col·lecció, en què també està molt present el blanc i els tons verdosos.

Per a la seva presentació, la maison va escollir un maquillatge basat en la potència de la mirada amb unes ombres blaves. El rostre es va preparar amb productes com el Hydra Beauty Micro Gel Yeux, les microbombolles de camèlia hidraten la zona del contorn d’ulls, suavitzant bosses i ulleres. El seu preu: 59 €

El to Road Movie de Les 4 Ombres ha estat l’escollit per omplir de blau la mirada de les models. D’aplicació senzilla i suau, s’eleva al màxim l’expressió del color i s’aconsegueix un resultat homogeni i lluminós. El seu preu: 53 € També s’ha utilitzat el Blue Jean Ombre Première, que ja et recomanem al juliol amb Maquillatge blau, atreveix-te a ser el millor reflex del mar.

Per a aquesta col·lecció de Prêt à Porter, els llavis s’han vestit del to ataronjat Rouge Coco Gloss Impulsion, que competeix amb la intensitat blau dels ulls. El seu preu: 31 €

Aquests són només alguns dels productes utilitzats per crear el maquillatge de la desfilada. Et deixem algunes imatges del Backstage perquè puguis conèixer com es va gestar el maquillatge.

Per www.bellezaactiva.com / AMIC

TOTES LES NOTÍCIES