És un terme una mica paradoxal, perquè d’una banda té un aire com mig familiar, a causa de la normalitat amb què el tenim incorporat al nostre lèxic (igual queLlegir

Com deia Màgic Andreu. L’humor és una cosa molt seriosa. Amb humor màgic, em refereixo a com ens canvia la vida posant humor a ella. L’humor afavoreix i ajuda aLlegir

La revista CUINA torna a promoure una campanya per descobrir el plat favorit dels catalans com la que l’any passat concedí el guardó a l’escudella. Enguany, amb una modificació queLlegir

Oh, quines ganes que tenia de tocar la parauleta dels trons! No per res, eh?, no us penseu que sigui per cap fòbia personal vers aquesta gent tan equilibrada, tanLlegir

Si hi ha alguna cosa que ens perjudica i molt és la gent tòxica. La realitat és que aquest tipus de persones ens intoxica igual que un virus. A continuacióLlegir

Avui començaré entonant un mea culpa, i ja entendreu per què. Una autoacusació que crec representativa del que està passant i el que ens està passant. Potser recordareu que alLlegir

He de dir que quan vaig llegir que es feia una crida a boicotejar Andorra, el primer que se’m va passar pel cap era que aquesta proposta no podia venirLlegir

En una conversa de política sobre un governant d’un estat llunyà que el meu conegut considerava nefast, em va dir una cosa que em va sorprendre i que transcendia laLlegir

Quan la incertesa ens assalta podem arribar a sentir-nos perduts. Pot ser que la nostra situació no sigui la triada i ens hem trobat amb ella sense més. Potser ensLlegir

Vivim enmig d’una societat que té tendència a manifestacions violentes i podríem preguntar-nos si hi ha un gen de la maldat. No som ni dolents ni bons per essència peròLlegir

És difícil, a vegades, saber donar explicació lògica a un fet determinat, moment en el qual uns ho atribueixen a la casualitat i d’altres a la causalitat… Aquests dos termesLlegir

Aquests dies he anat a celebrar un quart de segle. A Sitges. Allà on, ara fa 25 anys, es va inaugurar una de les escoles públiques de cuina de CatalunyaLlegir

No sé quin missatge secret oculta el lligam que uneix aquests dos mots tan aparatosos, però és una casualitat rara. Molt rara. Resulta que tantsedició com rebel·lió, els dos delictesLlegir

La darrera excusa en la meva recerca filosòfica ha estat la lectura d’ “El silenci en l’època del soroll” de l’explorador noruec Erland Kagge. El polifacètic editor-advocat-esportista explica com elLlegir