Carles Naudi: “Volem saber a què es destinen 16,2 milions d’Andorra Turisme”

El  conseller general del Grup Parlamentari Liberal (GPL) Carles Naudi ha entrat a Sindicatura una demanda d’informació a Govern per aclarir i especificar la partida ‘Altres Serveis’ del pressupost de la societat Andorra Turisme SAU a la que es destinen 16.227.865 €.

Carles Naudi considera que Andorra Turisme “engloba despeses milionàries en aquesta partida” i, per això, vol un desglossament de la partida ‘Altres Serveis’ per poder fer un seguiment de l’activitat d’Andorra Turisme donat que “aquesta societat no realitza ni concursos públics, ni obertures de sobres públics, ni les seves adjudicacions surten publicades al BOPA”.

A la demanda d’informació, Carles Naudi demana també una comparativa dels subapartats inclosos a ‘Altres Serveis’ (campanyes de comunicació, patrocinis, comercial i producte) amb l’any 2016.

Recordem que el Grup Parlamentari Liberal, a través del conseller Carles Naudi, va proposar la incorporació de dos representants del Consell General al Consell d’Administració d’Andorra Turisme, proposta rebutjada per la majoria de DA. Aquestes persones, que no rebrien cap sou, serien triades pel Consell General per tal de dotar de “més transparència a Andorra Turisme”, societat que Carles Naudi ha recordat “treballa amb diners públics però no està subjecta al dret públic”.

Text i foto: LdA

1 comentari

  1. Naudi, “altres” serveis vol dir això mateix. Són “altres” serveis. On està el problema ?. Total, per una partida de 16 M. d’euros no n’hi ha per tant…. “només” són 2.700 milions de pessetes, una misèria per a alguns. Toca a uns 250€ euros per cap…. Ummmm …Ben pensat, em podrieu donar la meva part ?. M’anirien de perles, els faria servir per a “altres serveis”…per no deformar el concepte oficial.

Comments are closed.

TOTES LES NOTÍCIES