Capesa valorarà oferir compensacions econòmiques pel tall en el subministrament d’aigua

font-aigua2Tot i l’enrenou provocat a Escaldes pels talls en el subministrament d’aigua de la setmana passada, el cert és que el primer dia habilitat per rebre queixes d’afectats no se n’ha rebut cap ni una. L’empresa que dóna el servei d’aigua a Escaldes, CAPESA , ha de valorar si caldrà compensar econòmicament alguns afectats com bars o restaurants que es van veure obligats a tancar.
L´empresa ha posat a disposició dels afectats uns fulls que es poden recollir a les oficines o rebre per correu electrònic. Dijous vinent a la tarda el consell d’adminsitració de l´empresa analitzarà les queixes rebudes i es valorarà la possibilitat d´oferir compensacions, si bé des de CAPESA no s´ha especificat de quin tipus seran. Fins a la 1 de la tarda no s’havien rebut queixes.

La situació de la setmana passada es va generar, en part, a causa de l’esllavissada de terra i pedres argiloses que es va despendre de la zona de Claror, que va acabar arribant al riu i va embrutar l´aigua.

Segons l´empresa, la construcció del nou dipòsit permetrà en situacions extremes com la viscuda ara fa una setmana garantir l´abastament d´aigua neta durant 48 hores a tots els serveis de la parròquia.

1 comentari

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *