Cande Moreno és a Cervinia preparant la Copa del Món de St. Moritz

L'esquiadora andorrana, Cande Moreno
L’esquiadora andorrana, Cande Moreno (Agence Zoom / arxiu)

Després de la suspensió per vent de les dues Copes del Món de descens que estaven previstes el cap de setmana passat a Zermatt-Cervinia, l’esquiadora andorrana, Cande Moreno, va continuar a l’estació italiana perquè les previsions de temps permetien la realització de diversos entrenaments.

Així, l’equip ha estat esquiant des del passat dilluns, juntament, amb altres equips per a preparar la pròxima Copa del Món, que es disputarà a Saint Moritz (Suïssa), del 6 al 10 de desembre. Aquesta cita comptarà, segons el calendari de la FIS, amb dos supergegants (dies 8 i 10), i un descens (dia 9), a més de dues jornades d’entrenaments oficials previs els dies 6 i 7.

Simon Bastelica, entrenador de Cande Moreno: “Molts equips es quedaven aquí. Volem aprofitar uns entrenaments conjunts amb grans equips, cinc o sis dies, entre supergegant, potser un poc de gegant, i descens. Després tornem uns dies a Andorra per a fer una mica de preparació física, i després a Saint Moritz. A Saint Moritz intentarem esquiar uns dies abans”.

[do_widget id=category-posts-pro-64]