Botigues de moda: les botigues de moda creixen amb el comerç electrònic

modaPromod, alabasternewconcept, CEAC, BeautyPrivée, shoeparadis.com o Merka Calçats. Són empreses que vénen de diferents sectors com la moda, l’alimentació, salut i bellesa o el món infantil, però totes tenen un denominador comú: han aconseguit posicionar al capdavant del seu sector convertint-se en marques de referència a través de les seves botigues en línia.

Tots els seus comerços en línia han estat creats per Smart Commerce Group, el grup d’experts en comerç electrònic, màrqueting digital i obtenció de trànsit web, en el qual han trobat el millor aliat per vendre a Internet. Partners i especialistes en desenvolupament de botigues en Prestashop, Smart Commerce és una empresa de base tecnològica de Barcelona treballa conjuntament amb el departament de R+D de la Universitat de la Salle de Barcelona, especialitzada a treure rendiments del canal de venda online. La companyia ofereix un servei de comerç electrònic 360º que treballa tant la tecnologia electrònica per desenvolupar el negoci web com el màrqueting en línia per treure-li el màxim partit al comerç creat.

“La clau és ser forts en màrqueting digital. Les solucions que oferim per optimitzar i gestionar les inversions en màrqueting digital són el que porten a assolir l’èxit dels nostres clients”, confessa Aleix Bosch, el jove emprenedor de 28 anys fundador de Smart Commerce Group.

Tant Aleix Bosch com altres experts del sector coincideixen a afirmar que el comerç electrònic es troba actualment en constant creixement. En el primer trimestre del 2013, el comerç electrònic a Espanya va aconseguir un volum de negoci de 2.822,6 milions d’euros, fet que suposa un 15,1% més que en el mateix trimestre del 2012, amb un total de 43,5 milions d’operacions, segons dades de l’Informe comerç electrònic de la Comissió del Mercat de les Telecomunicacions.

L’any passat, la firma Smart Commerce nascuda el juliol de 2011 i ubicada al Parc Científic Technova de Barcelona, va establir els primers clients a Alemanya a través d’un dels seus partners i compta ja amb altres plans d’expansió en el mercat nord-americà.

De cara al 2014, l’objectiu de la companyia és arribar a nous països i consolidar la seva expansió en els mercats més forts d’Europa com Alemanya, Regne Unit, França i Suïssa a partir d’acords joint – venture amb empreses locals.

 Per Tecnonews / ACPG – Redacció

TOTES LES NOTÍCIES