Bonics però barats: el MWC aposta per les gammes mitjanes

nokia

Els diferents sectors econòmics tendeixen a moure’s de la mateixa manera. Primer, quan neix un nou àmbit de producció, es desenvolupa en temps record nous artefactes que només estan a l’abast d’uns pocs. Pensem en la indústria del cotxe en què els primers utilitaris només estaven a l’abast d’un pocs. Amb el pas del temps això que semblava intangible acaba penetrant en els grans mercats i les grans bosses de consumidors.

En el sector de la telefonia mòbil està succeint exactament el mateix amb els smartphones. El Mobile World Congress (MWC), al·legoria del nostre sector on les hagi, enguany s’ha expressat en aquest sentit.

Entre les novetats de més calat com tecnologia “vestible” o grans avenços dels telèfons més nous de cada signatura, aquesta edició ha donat preeminència als smartphone de gamma mitjana i amb preus assequibles. I no han estat empreses desconegudes les que s’han situat en aquesta línia. En les seves rodes de premsa, les grans firmes del sector han anunciat els seus telèfons assequibles per a més butxaques.

Així Nokia, HTC, Huawei o la companyia xinesa ZTE han presentat respectivament smartphones que volen penetrar en nous mercats dels països emergents i indagar la possibilitat de reconquistar els mercats dels països rics.

Per Tecnonews / ACPG – Redacció

TOTES LES NOTÍCIES