Arnau Roig es classifica per a les semifinals dels 200 metres llisos de Györ

Atletisme i natació han entrat en acció en la tercera jornada al Festival Olímpic de la Joventut Europea (FOJE) de Györ, amb un gran resultat per a l’atleta Arnau Roig. L’andorrà ha aconseguit la classificació per a les semifinals dels 200 metres llisos després de fer un temps de 23’’23 en la tercera sèrie, millor marca personal (l’anterior era 23’’72) i millorant el rècord d’Andorra cadet. La marca té més mèrit atès que l’ha realitzat sota la pluja que queia en aquell moment a l’Olympic Sport Park de Györ.

En la semifinal, que afrontava amb la segona pitjor marca de tots els classificats, Arnau Roig ha acabat en la setena i última posició, amb un temps de 23’’49.

Abraham Férriz, tècnic de la Federació Andorrana d’Atletisme, comentava que “posem un excel·lent a l’actuació de l’Arnau. Ha passat una ronda, que ja sabem que no és gens fàcil, i a més fent marca personal i rècord d’Andorra i això que feia molt mal temps”.

El protagonista comentava que “en la primera ronda el temps era molt dolent i plovia molt. No m’esperava fer un temps tan baix en les condicions que teníem. M’ha sorprès i estava molt content i motivat per passar a les semifinals”.

A la piscina, Patrick Pelegrina i Tomàs Lomero han competit en les sèries dels 200 metres estils. Pelegrina ha ocupat la 43a posició de 46 nedadors amb un temps de 2’19’’21. Lomero, per la seva banda, ha completat la prova en 2’22’’03, Millor Marca Personal, que li ha permès acabar en la 45a plaça. Demà els dos nedadors disputaran les eliminatòries dels 100 metres lliures.

Patrick Pelegrina comentava sobre la seva actuació que “no m’he trobat gaire bé nedant; m’he notat bastant cansat”. Tomàs Lomero assenyalava que “he aconseguit millorar la meva marca, tot i que m’he sentit una mica cansat”. 

En la jornada de demà, a banda de la natació, Andorra estarà representada en judo per Mikel Babi i en atletisme per Carlota Malaga. Segons el sorteig realitzat, Babi debutarà contra el macedoni Edi Sherifovski en la categoria de -73 quilos. En cas de victòria, el seu rival seria el vencedor del duel entre l’alemany Elias Pracht i l’italià Andrea Spicuglia.

Carlota Malaga, per la seva banda, disputarà les classificatòries dels 400 metres tanques després que l’organització canviés la data.  

La jornada de dijous serà la següent:

NATACIÓ: Tomàs Lomero i Patrick Pelegrina (100 metres lliures)

JUDO: Mikel Babi (-73 quilos)

ATLETISME: Carlota Malaga (400 metres tanques)

COA      

 

TOTES LES NOTÍCIES