Aprovat el pla d’estudis del bàtxelor en màrqueting de la Universitat Carlemany

Uns estudiants universitaris
Uns estudiants universitaris (SFGA)

El Govern ha donat llum verda al Decret pel qual s’aprova el pla d’estudis del bàtxelor en màrqueting de la Universitat Carlemany. Les persones titulades obtindran les competències en l’àmbit de la investigació de mercats, la publicitat, el màrqueting, la consultoria, les relacions públiques, la relació amb mitjans i la gestió de clients, entre d’altres. En acabar els estudis, els titulats podran exercir com a tècnics en aquesta matèria, tant en empreses, institucions i organitzacions com en agències de màrqueting i comunicació.

Aquesta titulació, que correspon al nivell 6A del Marc andorrà de qualificacions (MAQ), s’imparteix en la modalitat virtual, excepte les estades formatives, que es poden cursar presencialment o a distància. La durada dels estudis –que tenen una càrrega de treball de 180 crèdits europeus– és de tres cursos acadèmics a temps complet dividits en sis semestres. No obstant això, aquests estudis també es poden cursar a temps parcial, adequant-ne la durada.

Per a accedir al bàtxelor en màrqueting cal complir les condicions que estableix el Reglament de l’accés als nivells de l’ensenyament superior estatal. Aquest pla d’estudis compta amb l’acreditació favorable de l’Agència de Qualitat de l’Ensenyament Superior d’Andorra (AQUA).

[do_widget id=category-posts-pro-64]