L’American School of Barcelona enforteix el currículum acadèmic amb la posada en marxa d’un programa d’emprenedors

american-schoolDes Silicon Valley i amb l’aposta ferma en el tema de l’emprenedoria per als seus alumnes, l’escola American School of Barcelona està impartint un nou i innovador programa per al desenvolupament i foment del caràcter emprenedor en el seu currículum acadèmic.

El nou programa Emprenedors està basat en una metodologia pròpia de Silicon Valley, origen de multitud de startups empresarials creades des de les universitats, incubadores i centres tecnològics.

Els alumnes estan organitzats en veritables equips d’empresa i es potencia l’ús d’eines i continguts d’última generació, especialment en els models de negoci associats als projectes creats. Es dóna prioritat a la presa de decisions per part dels futurs emprenedors i directius, a les presentacions en públic que s’assemblen a les realitzades davant inversors, al domini de les estratègies d’Internet i Xarxes Socials, a la creativitat ia la innovació. S’inculca als alumnes que pensin i innovin (the next new big thing).

Al final del programa, els alumnes adquireixen el coneixement i capacitats per crear la seva pròpia empresa, havent treballat els valors propis dels emprenedors i buscant una aportació per a una societat millor.

Entre els diferents projectes empresarials creats, trobem els següents: una nova app que actua com a regulador d’accés a les xarxes socials per així evitar l’efecte d’obsessió per consultar les social networks, una plataforma d’interacció dels alumnes per obtenir millors resultats acadèmics; un innovador sistema de muntures d’ulleres que permet presentar-lo com una nova moda a aquest accessori (relacionat amb les Google glass ) , una solució sanitària per les olors i cura personal en grans esdeveniments, un nou model de visualització de pel·lícules en versió original (VO) a Barcelona, i una nova app que informa del valor nutricional dels aliments que estem propers a ingerir.

Segons Mark Pingitore, director de l’escola, “fomentar la creativitat, la innovació i els nou projectes estimula el potencial que cada estudiant té i és molt important per al seu desenvolupament acadèmic”. El programa d’ emprenedoria és segons Bill Volchock, director de Secundària, “un programa alternatiu que s’integra perfectament amb els valors de responsabilitat social corporativa que transmetem i promou una cultura d’aprenentatge, curiositat i assumpció de riscos. A més de que obre els ulls dels alumnes cap al món real i el seu futur a les empreses”.

The American School of Barcelona és una escola privada Americana i Internacional reconeguda per la seva excel·lència acadèmica i el seu professorat altament qualificat. Compta amb una comunitat de 720 alumnes procedents de 40 nacionalitats diferents. L’escola més és pionera des de 2007 en oferir el Batxillerat Internacional que permet accedir a les millors universitats nacionals i internacionals.

Per Tecnonews / ACPG – Redacció

TOTES LES NOTÍCIES