Amàlia Vinyes entusiasmada amb el Seat León de l’Eurocup

vinyesPer fi Amàlia Vinyes ha tingut l’ocasió de fer les primeres voltes al volant del nou Seat León al Circuit de Catalunya, la primera impressió va ser: ‘Sens dubte és un veritable cotxe de carreres, no té res a veure amb el que teníem fins ara. És una passada’.

Així doncs, mancant 10 dies, concretament dijous passat dia 24, els pilots que disputaran l’EUROCUP SEAT LEON 2014 van rebre de Seat Sport els vehicles amb els quals competiran a diferents escenaris europeus.

Entre els pilots que van rebre el nou Seat León estava Amàlia Vinyes, la pilot andorrana serà un dels 25 pilots que conformaran les graelles de sortida de l’esmentat campionat.
Tant aviat van tenir el nou vehicle de competició de Seat al box del Circuit de Catalunya, els tècnics de Baporo Motorsport, equip que assistirà l’Amàlia, es van posar a treballar per realitzar les primeres modificacions (situació del backet, ajust de cinturons de seguretat, etc) per poder sortir a la pista l’endemà (dia 25) i fer les proves pertinents per aconseguir la millor posada a punt abans d’iniciar el desplaçament a Nurburgring, primer circuit en el qual es disputarà un meeting de l’EUROCUP SEAT LEON.

Durant la jornada següent (dia 25), el treball va ser intens per a tots els presents al box de Baporo Motorsport. Després de realitzar el primer contacte amb la pista van començar les diferents proves amb diferents reglatges fins a trobar la millor posada a punt, aquest era i seguirà sent l’objectiu de l’Amàlia en una temporada de grans novetats: ‘Es tracta sobretot que el vehicle sigui competitiu en cadascun dels circuits que visitem. Això vol dir que, a vegades, per guanyar competitivitat no serà fàcil de pilotar, hauré d’adaptar-me a aquestes situacions per aprofitar al màxim les possibilitats que ofereix aquest León que són moltes. Sens dubte caldrà treballar molt’. La primera jornada de test a Montmeló va ser dura però molt positiva segons l’Amàlia: ‘Hem treballat sobretot en l’apartat de suspensions i frens. També és molt diferent el tacte que caldrà tenir amb el gas, aquest León té molta potència i cal ser més suau en el moment d’accelerar. Una altra gran diferència en la qual hem de pensar és que fins ara competia en proves de resistència, i les carreres de la nova León seran al sprint, és a dir 12 voltes i un màxim de 40minuts’.

Amàlia Vinyes debutarà a l’EUROCUP SEAT LEON en un dels circuits mítics de l’automobilisme mundial, Nurburgring. El cap de setmana vinent (del 2 al 4 de maig) es disputarà el primer meeting en el qual podrà treure les primeres conclusions del comportament del vehicle en carrera i també dels rivals amb els quals, al llarg de la temporada, haurà de lluitar per millorar posicions en la classificació.

TOTES LES NOTÍCIES