Aquest dilluns s’ha disputat la tercera jornada de curses FIS a Levi (Finlàndia). Després de dos dies de gegant, era el torn per a l’eslàlom, amb l’equip nacional masculí. El més destacat ha estat Àlex Rius, que ha acabat 12è. Rius ha marcat un crono amb +2.33 respecte al vencedor, el nord-americà Candem Palmquist, que s’ha imposat amb 1.47.70.
L’esquiador andorrà ha finalitzat 12è, després de marcar l’11è temps a la primera mànega i el 15è a la segona. Per la seva part, Xavier Cornella ha acabat 22è amb +3.71, quan era 18è després de la primera mànega, i en la segona feia el 24è temps.
Així mateix, Àlvar Calvo ha acabat 27è, mentre que Èric Ebri ha estat 32è. Pirmin Estruga i Marc Fernández, que acabaven la primera mànega 41è i 44è, respectivament, no han completat la segona baixada.
Demà dimarts es disputa un segon eslàlom FIS, i última cursa a Finlàndia per a l’equip nacional masculí de tècnica.