AD800 convoca una reunió pública la setmana vinent per decidir si entra en política

ad800La plataforma ciutadana AD800 ha convocat per al proper dimarts 11 de març una reunió pública per tal de decidir quin ha de ser el seu futur. En un comunicat que han fet públic a través del seu perfil a Facebook qualifiquen la trobada com la ‘més important que mai haguem convocat’ ja que ‘és la reunió on es decidirà, en bona part, el futur d’AD800 (entrar en política o no)’. La plataforma es troba en una cruïlla després d’haver impulsat campanyes com el boicot a la utilització de les targetes de crèdit a l’hora de comprar, la recollida de signatures per a una major transparència de la CASS, el suport als afectats per les preferents, l’assumpció de recollida de signatures per a un canvi de sistema electoral, i l’organització conjuntament amb els sindicats de funcionaris de la manifestació del 21 d’octubre del 2012.

9 comentaris

  1. Volem votar i votarem a AD800. Endavant! Comptem amb vosaltres.

    1. Quina mania en parlar en tercera persona. Que sou vosaltres mateixos que envieu aquests missatges! Que es veu d’una hora lluny, pardilloooos!!!!!

  2. Si Julius. NOUS TEMPS i VELLS COSTUMS, com el de prendre el pèl a la gent.

  3. I repeteixo: necessitem que AD800 tinguin un bon resultat a les eleccions generals. Ja no demano que guanyin però sí que estiguin presents al Consell General i amb molta força. Proposo un nom per la seva candidatura: NOUS TEMPS.

  4. Doncs molta conyeta, molta conyeta però hi ha molta gent que espera que es presentin. I que consti que jo no formo part d’AD800 però necessitem gent nova. Cares noves. Ànims!!!

  5. Julius no vol dir Julian?

  6. Sel’s veu el plumero a aquets. Els que mai entrarien al joc de la politica. Ara es veu que com que la immobiliaria, el submarinisme i les coses de segona mà van malament, han trobat la manera de solventar-ho. S’ha de reconeixer que ho han muntat bé. Atrapar la gent en el joc de la plataforma ciutadana i després ja ens ho farem entre quatre. Llàstima que la gent torni a caure en el parany de sempre.

  7. Apa julius, que canta que ets d’AD800!!!!!

  8. Doncs jo els penso votar. Necessitem gent nova, amb idees fresques. Vaig votar l’última vegada a Toni Martí però crec que ara necessitem gent com ells. Ànims!!

Comments are closed.

TOTES LES NOTÍCIES