El viral més avorrit del món, però el més útil

No, no es tracta del viral sobre un gat que fa monades, ni un nadó rient, ni una banda de música ballant el pas de l’estiu. És el viral més avorrit del món. Però si esperes 30 segons pot ser el més útil.

Aquest vídeo de la fundació catalana Arrels s’ha realitzat per ajudar a les persones sense llar. Youtube paga per cada visualització als vídeos que la gent veu més; en realitat, el paguen els anunciants que apareixen al costat i que mitjançant un programari vinculen automàticament els seus avisos a les paraules que més els importa per vendre’t alguna cosa. Per això, aquest vídeo està vinculat a paraules com cotxes, assegurances, assegurances de cotxe, mòbils, bosses, vestits, roba i finances; paraules a les que solen vincular els seus avisos la majoria de les grans marques i justament les paraules que perds quan et toca viure al carrer.

Cada vegada que vegis aquest vídeo fins, mínim, el segon 30, un anunciant farà automàticament una aportació a Arrels.

TOTES LES NOTÍCIES