Per a tu, estimat Paulo

Sentir-me ple perquè tot agafa sentit en compartir-ho amb tu, això és el que em passa…

Quan la quotidianitat esdevé virtut perquè d’ella hi reneix una font d’afecte, això és el que sento…

Obrir els ulls cada matí, sabent que quan es van tancar, a la vigília, és perquè vam poder aconseguir arribar a escriure sense lletres, una nova pàgina de la nostra vida, això és el que noto…

Quan el teu nom té imatge de tendresa, com un mirall d’estimació, un rostre de bondat i un immens cor d’innocència, sé que sóc afortunat…

Quan la teva vitalitat és inesgotable, i la teva transparència infinita, em sento contagiat d’un amor també inesgotable i transparent.

Perquè tu, estimat Paulo, fas possible què els moments siguin especials, perquè el silenci de la teva mirada pot esdevenir també resposta a la fam per viure, per caminar i lluitar… això és el que hi veig… força molta força i amor… molt d’amor.

Com n’arribes a ser de mag, fent desaparèixer instants passats de solitud , obrin camins de llum i donant resposta a un TOT… perquè tu m’has ensenyat a valorar la humilitat, a apreciar la senzillesa i m’has omplert de vida. 

Ets molt gran perquè pots canviar la tristesa d’una llàgrima per un gest de bondat, fent-la convertir en una immensa porta que obre somriures… Ets màgic, estimat!!!!

Gràcies per deixar-me tenir cura de tu, gràcies per cuidar-me i… entre els dos, aprendre que les coses possiblement no són per atzar sinó que ho són perquè algú potser com tu, amb la teva bondat, amb el teu somriure i amb el teu cor, ha volgut premiar-me, posant-nos junts en aquest camí…

Aquestes paraules són per a tu, estimat Paulo perquè ets gran, molt gran i amb tu sóc feliç.

2 comentaris

  1. Moltes gràcies, amic Pere.

  2. És molt maco…

Comments are closed.

TOTES LES NOTÍCIES