Les compres a través del mòbil es disparen amb la jornada intensiva d’estiu

Amb  l’arribada de l’estiu, molts treballadors espanyols comencen la jornada intensiva i amb ella a gaudir de més temps lliure per a la platja, la piscina, la migdiada i també de les compres. De fet, segons dades de Privalia -l’outlet online de moda líder a Espanya-, els hàbits de compra dels espanyols canvien significativament durant el període estival, desplaçant l’activació del pic de visites de les 18h a l’hivern a les 16h a aquests mesos.

També, a causa de la mobilitat dels espanyols durant les vacances, destaca especialment durant l’estiu l’augment de les compres a través dels dispositius mòbils, una tendència que a més va a l’alça any rere any.

Pel que fa al nombre de compradors via mobile de l’estiu de 2013 al de 2014 es va viure un increment del 58%; de 2014 al 2015, d’un 32%; i de 2015 a 2016, aquesta xifra va augmentar fins al 42%, d’acord amb la penetració dels smartphone al nostre país, l’augment de la confiança i la millora en l’experiència de compra.

A més, des de 2015 el nombre de compradors mobile ja supera a l’estiu al de compradors web. “El fet de sortir de vacances ja no és impediment perquè els espanyols segueixin comprant en línia, fins i tot incrementant les seves compres respecte a la resta de l’any gràcies a disposar de més temps lliure i un senzill accés amb totes les garanties de seguretat des dels seus dispositius mòbils”, segons ressalten des de Privalia.

Cada estiu, els espanyols gasten més en les seves compres a través de dispositius mòbils

Aquesta tendència alcista es replica també en la despesa realitzada a través d’aquests dispositius. De l’any 2013 al 2014 es va presentar un increment en la despesa d’un 56%; de 2014 al 2015, aquest increment va ser del 43%; i de 2015 a 2016, va tornar a créixer fins al 47%. En aquest últim any, la despesa mitjana també va augmentar un 3%, situant-se prop dels 90 €.

Tant ells com elles prefereixen comprar des dels seus telèfons mòbils durant els mesos d’estiu. En el cas de les dones, durant l’hivern fan el 58% de les comandes des dels seus mòbils, enfront del 63% d’aquests mesos; i els homes fan a l’hivern el 63% i el 67% a l’estiu. Això sí, pel que fa a la despesa, elles destinen més diners que ells, concretament un 7% extra.

 
Per Tecnonews / AMIC

L'Associaciació de Mitjans d’Informació Comunicació (AMIC) integra més de 200 mitjans de premsa gratuïta impresa i digital.

WhatsAppFacebookTwitterGoogle+EmailPrintPrintFriendlyShare

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

*