Les nostres ungles es vesteixen de primavera, però de quins tons? Descobreix-los!

La  primavera ja ha arribat a les nostres ungles. La felicitat que irradia aquesta estació, amb el seu bon temps, l’estat esplèndid de les plantes i el meravellós destí que ens espera al final de la primavera… tot això ens convida a utilitzar colors clars i vibrants per vestir i maquillar. Les ungles no poden ser indiferents a aquest crit d’alegria que viu el nostre món beauty a la primavera. Però… de quins tons es vesteixen en aquesta estació?

Jo vaig començar a vestir-les del glamur de Hollywood gràcies a la meravellosa manicura de la col·lecció de La La Land d’Orly a la qual ens van convidar al centre Saoh / Estètica i Ungles de Barcelona. Amb el mim i la cura de les grans professionals, l’esteticista em va recomanar el to Forget em not, un blau pastís preciós que setmanes després he canviat pel Head in the clouds. El seu preu: 10,25 €

Aquesta primavera, CND ens porta propostes diferents i fins i tot oposades cromàticament. D’una banda, ha arribat l’homenatge a la naturalesa dels 8 tons pastissos de la col·lecció Flora & Fauna, i d’altra banda, els colors vibrants el New Wave, inspirats en la tendència futurista. Les dues línies estan disponibles a Vinylux i Shellac. El seu preu: 11,50 € (Vinylux)

Si ets una apassionada dels texans, Masglo et proposa tenyir les ungles de blau, escollint entre la seva àmplia gamma cromàtica, que inclou el turquesa Marinera, un dels nous esmalts semipermanents de la línia Masglo Plus. El seu preu: 25,50 €

Com saps, la manicura també desfila a les grans passarel·les internacionals. Els tons trendy de cada temporada no es trien a l’atzar, sinó que depenen de les tendències que regnen en la indústria de la bellesa i de la moda. Per això, en l’última edició de la Setmana de la Moda de Nova York, Essie va voler presentar tons com el Mademoiselle, Sugar Daddy o Forever Yummy. Aquest últim va brillar en la desfilada de Carolina Herrera i en les mans de Karlie Kloss i tot i que està pensat per a la temporada hivern / tardor 2017… no podrem esperar a provar-ho! Els tons vermells sempre són una bona opció.

Hi ha res que es porti més aquesta primavera que els volants? Estan per tot arreu! Doncs, imitant-los, en combinació amb brodats i lluentons, però amb una dosi molt romàntica, arriba la col·lecció d’esmalts vegans Chaotic Wonderland de Bio Sculpture Gel, amb purpurina i molt brillant. Nosaltres et proposem el to coral de Violently Happy. El seu preu: 13 € La marca també proposa submergir-se en el món nude amb els esmalts Miley, Jordan, Barbie & Demi.

També d’inspiració natural, han aterrat els deu exquisits tons Perfect Stay Gel Shine de Tropical Collection d’Astor. Són colors vius i brillants que evoquen la forta vitalitat de la jungla i deixen un resultat impecable. El seu preu: 7,80 €

I acabem amb el Gel Effect de Deborah Milano, que aposta per una manicura perfecta i duradora perquè a la primavera només haguem de pensar en gaudir… El seu preu: 8,4 €

Per Belleza Activa / AMIC

TOTES LES NOTÍCIES