Posa el colesterol a ratlla amb el salmó

Tots  sabem que el peix, en general, és un aliment molt complet i indispensable per a mantenir la salut del nostre cos, ja que aporta una important quantitat de nutrients i vitamines. Tot i això, són moltes les persones que no l’inclouen dins la seva dieta. Cada tipus de peix conté unes propietats nutritives concretes amb beneficis específics pel nostre organisme i, per tant, segons les nostres necessitats, serà més convenient consumir un peix o bé un altre.

Avui ens centrarem amb un dels peixos més versàtils i, possiblement, més consumits d’arreu del món: el salmó. Amb un color rosat característic, és un peix blau de la mateixa família que les sardines o la tonyina, i la seva singularitat és la alta aportació d’àcids grassos omega-3 que contribueixen a regular els nivells de colesterol i triglicèrids. A més, les vitamines que més destaquen en aquest aliment són les del grup B, que intervenen en processos de gran importància per l’organisme i el seu bon funcionament (formació de glòbuls vermells, millora del sistema nerviós…).

Els minerals més presents en el salmó són el magnesi, relacionat amb el funcionament de l’intestí, els nervis i els músculs; i el iode, útil pel bon funcionament de la tiroides i el desenvolupament cerebral.

Així doncs, te’l mengis com te’l mengis, el salmó resulta un aliment d’allò més complet que aporta una gran quantitat de beneficis. És per això que es recomana el seu consum per a qualsevol tipus de persona i l’hauríem d’incloure a la nostra dieta.

Per AMIC

L'Associaciació de Mitjans d’Informació Comunicació (AMIC) integra més de 200 mitjans de premsa gratuïta impresa i digital.

WhatsAppFacebookTwitterGoogle+EmailPrintPrintFriendlyShare
Jaume Vilamajo Lopez ha dit a FaceBook que li agrada aquest article

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

*