Temptacions a l’hora d’entrenar

Entrenar a casa té els seus avantatges, però hi ha alguns factors que fan que us pugueu distreure.

• La cuina us crida: per evitar caure en la temptació d’anar a la nevera, intenteu entrenar el més lluny que pugueu de la cuina. Un bon truc és prendre una hora abans un snack de proteïnes i així no patireu aquell “atac de fam” que fa que vulgueu fer un viatge a la cuina.

• Teniu un missatge: fer un cop d’ull al correu electrònic és retardar l’hora del vostre entrenament. Heu de fer la vostra pròpia regla d’or, res de tecnologia fins finalitzar l’entrenament.

• La pols: sempre hi ha coses per fer a casa, i fixeu-vos què curiós, que quan més ganes teniu de netejar els plats, escombrar o fregar és just quan heu d’entrenar. La millor manera d’evitar aquesta “temptació” és marcant-vos una hora concreta per entrenar en comptes de fer exercici “en algun moment de la tarda”.

• On estan les peses?: si no sabeu on teniu el material, difícilment podreu entrenar. Perquè això no us passi tingueu sempre un lloc a casa on guardar tot el material per a l’entrenament. Però el més important és que sigui accessible.

Font: consejosfitness.com

Per Redacció / AMIC – Tot Sant Cugat

L'Associaciació de Mitjans d’Informació Comunicació (AMIC) integra més de 200 mitjans de premsa gratuïta impresa i digital.

WhatsAppFacebookTwitterGoogle+EmailPrintPrintFriendlyShare

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

*