Pesos lliures o màquines

• Avantatges de l’entrenament de força amb màquines: facilitat per treballar l’entrenament d’alguns grups musculars; permet practicar determinades seqüències de moviment d’una disciplina determinada; permet descarregar les articulacions no implicades; els principiants poden treballar des del començament amb resistències més grans.

El treball en màquines serà important per iniciar-nos en l’entrenament de força, així com molt beneficiós en el camp de la rehabilitació. A més, aquestes màquines estan dissenyades per alliberar les altres articulacions i centrar-nos en el treball d’un grup muscular concret per aconseguir una major efectivitat, ajudant a evitar inestabilitats que puguin sobrecarregar o produir lesions.

• Avantatges de l’entrenament de força amb pesos lliures: s’aprenen processos motors més complexos; millora la coordinació; millora l’estabilització del propi cos; l’usuari aprèn el domini de la massa lliure; participació de més grups musculars per a l’estabilització i el moviment.

L’exercici de pesos lliures estarà indicat per a persones amb una mica d’experiència en l’entrenament de força. Aquests exercicis tenen l’inconvenient de produir més lesions que les màquines, però tenen l’avantatge de la seva disposició, podent utilitzar-los en un espai reduït, sense haver de necessitar un gran espai per al seu emmagatzematge.

Font: www.buenaforma.org

Per Redacció / AMIC – Tot Sant Cugat

 

L'Associaciació de Mitjans d’Informació Comunicació (AMIC) integra més de 200 mitjans de premsa gratuïta impresa i digital.

WhatsAppFacebookTwitterGoogle+EmailPrintPrintFriendlyShare
Dani Cortés Fernandez, Francisco Monedero Castellano, Angel Fernandez Ruiz han dit a FaceBook que els agrada aquest article

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

*