El conseller de Turisme del Comú d’Escaldes-Engordany, Eduard Molné, ha presentat aquesta tarda la campanya Cocktail & Shopping impulsada des de la taula de dinamització de Vivand. La campanya té com a objectiu la dinamització del comerç i la restauració i la creació de sinergies entre ambdós sectors.
La iniciativa, que es va posar en funcionament el divendres 21 de març, compta amb l’adhesió d’un centenar de comerços, vint-i-cinc restaurants de Vivand, i quinze hotels de la parròquia. D’aquesta manera, les persones que comprin als comerços adherits per una quantitat superior a 20 euros se’ls lliura un tiquet que val per un descompte del 10% als restaurants adherits, un còctel o un copa de cava. Per la seva banda, les persones que consumeixin per un valor superior a 20 euros als bars i restaurants adherits a la promoció rebran un tiquet amb el qual el client gaudeix de descomptes o regals sobre els productes seleccionats als comerços adherits.
Els hotels de la parròquia que també s’han sumat a la campanya ofereixen un 20% de descompte per a tots els clients que no tinguin reserva prèvia i la facin directament presentant el tiquet.
Els establiments que estan adherits al Cocktail & Shopping disposen d’un adhesiu distintiu de la campanya que s’allargarà fins al proper 6 d’abril.
Des de la taula de dinamització de Vivand s’ha portat de terme la coordinació, la creació i producció del material, així com la promoció i difusió de la campanya.
Per la seva banda, Caldea i l’Inúu també s’afegeixen a la campanya amb un descompte de 5 i 10 euros respectivament amb la consumició o compra als restaurants i comerços adherits.